BESTELLING & LEVERING

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is, direct verstuurd met de post. Mocht onverhoopt het betreffende product niet op voorraad zijn, nemen we contact met je op. Het product wat niet op voorraad is wordt meteen besteld en voorradig gemaakt.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF AANPASSEN?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR VERZENDING VAN MIJN PRODUCTEN?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling.

Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERSTUURD?

Producten worden bezorgd door Myparcel (PostNL).

IK WOON NIET IN NEDERLAND, KAN IK DAN WEL PRODUCTEN BESTELLEN?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kun je helaas geen producten bij ons bestellen.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK ERGENS ANDERS LATEN AFLEVEREN?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen in het besteloverzicht. 

IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN, WAT MOET IK DOEN?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp 06-27072560 of e-mail (info@boudoir-groningen.nl).

HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE IN?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden in.

HOE KAN IK BETALEN?

Je kunt bij ons betalen via iDEAL-betaling. Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.