Retour & service

PRODUCTINFORMATIE

Alle informatie over het product vinden onder elk product op onze webshop bij de tabs: ‘Beschrijving’ , ’Gebruik’ & ‘Ingrediënten’. Ontbreekt er informatie? Of heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op. Twijfel je over een product? Stuur ons gerust een WhatsApp bericht of e-mail, we geven je graag geschikt productadvies.

IK HEB EEN BESCHADIGD OF DEFECT PRODUCT ONTVANGEN
Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem per mail (info@boudoir-groningen.nl) contact met ons op. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN
Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en kunnen helaas dan niet meer verkocht worden.

PRODUCT RETOURNEREN
Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dan is dit geen probleem. Hieronder staan onze retourvoorwaarden beschreven.

– 14 dagen na ontvangst van je pakketje heb je het recht je producten te retourneren. De kosten voor het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening. 

– Als je ervoor kiest je product terug te sturen, vragen wij het product in originele staat en verpakking, ongebruikt (ongeopend) en onbeschadigd terug te sturen naar ons. 

– Zodra jouw product in goede orde ontvangen is bij ons, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

HOE STUUR IK MIJN PRODUCT TERUG?
Mail (info@boudoir-groningen.nl) ons dat je je product retour wil sturen en de reden van retour. Zodra het product bij ons terug ontvangen is, storten wij het aankoopbedrag van je product(en) terug op je bankrekening (binnen 14 dagen). 

LET OP: het product mag niet geopend, gebruikt of beschadigd zijn en moet in de originele verpakking zitten. Mocht je toch het product hebben opengemaakt (plastic van product af / dop ingedrukt / pompje gebruikt), dan kunnen wij helaas het product niet meer terugnemen. 

De kosten voor het retour sturen zijn te allen tijde voor eigen rekening. Wij raden dan ook aan je pakket aangetekend retour te sturen, zodat je verzekerd bent. Het risico van retour verzenden ligt altijd bij jou of als je deze aangetekend verstuurd bij (bijvoorbeeld) PostNL.